AmHasefer ספרים לפי קטגוריות רשימת הספרים באתר דף ניהול למוכר תנאי שימוש צור קשר הרכישות שלי החשבון שלי

עם הספר, רוכשים ספרים בביטחון

[הרשמה]     [התחברות]






מוכרים בלבד
עיון --> ניהול ועסקים
מחבר: ירון כץ
ספרית פועלים
1999
רכה

מהפכת התקשורת העולמית הפכה את המתמודד בבחירות למוצר שמשווקים אותו בטלוויזיה ככל מוצר צריכה אחר. ואולם, לקידום מועמד או מפלגה יש חשיבות לא רק למסר אלא גם לדרך העברתו. השילוב בין השניים קובע את מידת ההצלחה של הפעילות התקשורתית. שימוש לא יעיל ולא מתוחכם באמצעי התקשורת עלול לחרוט את גורלו של המתמודד ואף את הרעיון שהוא מייצג. ב``מוכרים בלבד`` מתואר מודל חדשני של שיווק פוליטיקאים בתקשורת והשפעת התקשורת הרב-ערוצית על הפעילות הפוליטית לקראת המאה ה21-. שלושה חלקים לספר: החלק הראשון דן בתכנון של ``קמפיין שיווק``. החלק השני מנתח את הפעילות הפוליטית והתקשורתית של המועמדים לראשות הממשלה ושל המפלגות שהתמודדו בבחירות 1996. ואילו השלישי מבקש להעריךאת חלקה של התקשורת המתפתחת במהירות במציאות פוליטית משתנה ואת התפקיד שתמלא במערכות הבחירות הבאות.ד``ר ירון כץ, מומחה לשיווק פוליטי ומסחרי בתקשורת רב-ערוצית - בוגר האוניברסיטאות תל-אביב בישראל, הרטפורד בארה``ב, ולפבורו באנגליה - מרצה באוניברסיטאות בארץ ובחו``ל. הוא היה ממקימי הטלוויזיה בכבלים בארץ וניהל את רשת הטלוויזיה בכבלים קו-חד, שהגיעה לאחוז החדירה הגבוה בעולם. כמו כן הוא מיוזמי הקמת טלוויזיה מלווינים בישראל וחבר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין.
?רוצה לקנות ספר זה ?רוצה למכור ספר זה
דרג את הספר

כתוב ביקורת על הספר